נושא לדיון – והפעם רב-גילאיות

מאת: שרית חייט

בהגדרתה הפשוטה רב-גילאיות באה לתאר סביבה המורכבת מאנשים בעלי גילאים כרונולוגיים שונים.

בחנ"בית לרב-גילאיות הגדרה משתנה ואישית.

היא מבדלת ומייחדת אותנו מן החינוך הבית-ספרי הקלאסי.

היא נחשבת רצויה ומוערכת ולתחושתי הפכה משם תואר פשוט לסוג של ערך או עקרון בעל חשיבות, למשהו שראוי להתאמץ על מנת להשיגו.

גיליתי שבעצם על שם התואר הזה הנחתי תילי תילים של אמונות ותפיסות, ושאריות בית ספריות, רגשי נחיתות, השגיות ועוד.

גיליתי שהיא מעוררת אותי לפעילות.

שהיא יכולה להיות חד כיוונית.

שמותר שיהיו גם לה גבולות.

שהגדולים נחשבים יותר…

החלטתי לאפשר לה להתקיים מבלי להתערב ולנווט.

לעמוד בידיים מוחזקות ולהתבונן.

לבטוח.

לנער מעליה את שלל המשקולות ולהתייחס אליה בקלילות ובפשטות

לאפשר לה להיות כפי שהיא, נטולת הגדרה ומאמץ,

איך זה אצלכם? מהי עמדתכם? נשמח לשלל דעות, שיתופים וגוונים

וכך נצא כולנו מעושרים.

 

 

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה חינוך ביתי, נושא לדיון, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה (ניתן גם בעילום שם)

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s