אהבה בלתי מותנית

מאת: מיכל מוטאי

השעה שעת צהריים מאוחרת ואנחנו יוצאים מהבריכה. אני כבר מוכנה לחזור הביתה לפני סבב החוגים, והכלבה מחכה בבית שיורידו אותה. הצווחות של נסיכת הבית קורעות את האוזניים. בעוונותי הרבים, שכחתי את בגדי ההחלפה שלה בבית (דווקא זכרתי להכין אותם ודימיינתי כמה מאושרת תהיה למראה השמלה המסוימת שבחרתי לה) אבל משום מה הם לא פה עכשיו. אני מנסה לאלתר פתרונות: ללכת עם בגד הים הביתה, ללבוש חולצה שלי כמו שמלה או להחליף למדי האקרובטיקה שהגיעה איתם. כל הרעיונות נדחים על הסף.

לעיתים קרובות בסיטואציות דומות אין לי מושג מה הבעיה. אני משתדלת להיות סבלנית ומכילה, אבל לרוב מאבדת סבלנות ומתפוצצת. במקרה המסוים הזה אני דווקא יודעת מה הבעיה. אני יודעת שהיא עייפה ומותשת מדי וזו הסיבה לצרחות. אבל היא לא מבינה את זה ומתקשה לבטא את עצמה במילים. אני מגייסת את כל הסבלנות שיש לי, סוגרת תריסים, לוקחת אותה על הידיים ועוזרת לה להתלבש.

הקטנה הגדולה שלי הולכת לקייטנה. הראשונה במשפחה שמוצאת שהקונספט הזה נחמד. היא מאושרת לקום כל יום מוקדם בבוקר, להכין את התיק ולצאת ליום של הרפתקאות. רחוק ממני ומ"האחים המעצבנים" שלה. זו קייטנת אקרובטיקה והיא הכי קטנה בקבוצה. אני יודעת שדואגים לה היטב אבל עדיין אני דואגת לה. הקייטנה מסתיימת באחת, אבל אני מגיעה מוקדם יותר. משתדלת להסתכל מהצד ולא להפריע. היא עובדת עם שאר הבנות במרץ. כשהיא רואה אותי חיוך ענק מפציע על פניה. הלב שלי מנתר באהבה.

כשהשיעור נגמר היא קופצת לי לידיים. קטנטונת כזאת. חיבוק גדול ומילים של געגוע. היא עייפה מאד והיה לה קשה. פתאום העיניים שלה בורקות והחיוך קצת מתעקם. הגדולה שלי פתאום מרגישה כל כך קטנה ואני מרגישה צורך לקחת אותה על הידיים ולחבק חזק.

הקטנה הזאת חגגה 6 רק בשבוע שעבר. באופן לא מקורי במיוחד היא בקשה מסיבת "לשבור את הקרח". ביחד חרשנו את האינטרנט וחיפשנו רעיונות למסיבה. ביחד ציירנו את אולף על קרטון גדול. הכנו יצירה וקישוטים וגם עוגה. נהניתי מכל רגע של ההכנות איתה. הניסיון לימד אותי שלא לאורך זמן יהיה לי העונג והכבוד להיות שותפה למסיבה. לא יירחק היום שהיא תעדיף לחגוג לבד עם חברות. אני משתדלת לנצור ולזכור את כל האהבה הזאת, במיוחד ברגעים המאתגרים במיוחד שהיא מזמנת לי.

——————————————–

הייתי חייבת להעלות כמה תמונות 🙂

שמלת אלזה

שמלת אלזה

ביצים כחולות

ביצים כחולות

שקית הפתעה

שקית הפתעה – do you want to build a snow man?

להצטלם עם אולף

להצטלם עם אולף

העוגה

העוגה ואולפים נמסים

פוסט זה פורסם בקטגוריה חינוך ביתי, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה (ניתן גם בעילום שם)

