כוכב החלומות

painting-1077861_640כמעט בכל יומולדת שאני נוכחת בו יש טקס קבוע של הדלקת נרות והבעת משאלה. משאלה סודית. משאלה שאסור לגלות לאיש, פן לא תתגשם. אותו טקס חוזר על עצמו גם במקרה שמתגלה ריס סורר שנשר או שנצפה כוכב נופל.

ניסיתי לחשוב מה עומד מאחורי הסוד זה, שבזכותו משאלות מתגשמות. אולי זו האפשרות לחלום בגדול? לא להתחשב במציאות ולתת לחלומות שלך דרור מוחלט? אולי זה חוסר הרצון להיחשף במשאלות הכי כמוסות שלנו?

וככל שהקדשתי לנושא החלומות והמשאלות מחשבה, הבנתי כמה זה לא נכון בעיני. אם אנחנו רוצים באמת שהחלומות שלנו יתגשמו אנחנו צריכים לבטא אותם בקול. אמנם אני לא מכירה את האדם שיגרום לי לזכות בלוטו, או לרפא אותי ממחלות או אפילו להחזיר מתים לחיים. אבל הרבה מן המשאלות שלנו הן פשוטות בהרבה – רצון להרגיש מובן ואהוב, להשיג משהו חומרי או לשאוף להגשמת מטרה כלשהי. ומי מתאים יותר לנסות לעזור לנו להגשים את חלומותינו מאשר האנשים שהכי אוהבים אותנו?

לילדים שלי אני מנסה להסביר כל הזמן, שיכולת התיקשור והטלפתיה הן יכולות מופלאות. אם הן קיימות, אשרי האדם שזכה בהן. אבל רובנו מרוכזים רוב הזמן בעצמנו, שכן אנחנו שקופים לנו. ואילו לקרוא ולהבין אחרים יכול להיות הרבה יותר מסובך. לפיכך אם אנחנו רוצים תקשורת טובה אחד עם השני אנחנו צריכים באמת לתקשר. להגיד אחד לשני מה אנחנו מרגישים, מה אנחנו צריכים ולאן אנחנו צריכים להגיע. לפעמים זה מפתיע ממש עד כמה אחרים שמחים לעזור. לי לקח כמה עשרות שנים להבין את זה. מקווה שהם יבינו את זה הרבה קודם.

ב 2006 יצא הסרט "הסוד". הסרט מתאר נוסחה "סודית" שאמורה לעזור לבני אדם למגנט אליהם כסף, בני זוג, קריירה וכל מה שנפשם חשקה בו. הסרט זכה להצלחה אדירה בכל העולם. אבל הרעיון שלו באמת פשוט והגיוני מאד. אם אתה רוצה משהו, פועל במלוא המרץ כדי להשיג אותו, וגם מיידע את הסביבה שלך על המטרות שלך, הסיכוי שלך להגיע אליהן עולה פלאים. זה הרבה יותר הגיוני מאשר לחלום לכרית בלילה או לנצור משאלות כמוסות בסוד.

מאחלת לכולנו שנה של הגשמת חלומות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה חינוך ביתי, נושא לדיון, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה (ניתן גם בעילום שם)

