10 סימנים שהילדים שלי גדלו

מאת: מיכל מוטאי

  1. כשאני יוצאת מהבית, אין ילדים בוכים "אמא, אל תלכי".
  2. אני יכולה לשבת בשירותים. לבד!
  3. כולם חגורים באוטו תוך חצי דקה.
  4. אני לא צריכה להתלבט אם כדאי לי ללכת ברגל או לנסוע באוטו מרחק של מאה מטר. אני מצליחה ללכת במהירות סבירה, בלי אף ילד על הידיים.
  5. הגדולים עושים לי טובה מדי פעם ומסכימים להיראות איתי בציבור.
  6. גם אם לא כולם נרדמו, אני יכולה לצאת עם חברות בערב.
  7. בלילה, הילדים משכיבים אותי לישון.
  8. אני ממש חושבת שאולי הגיע הזמן שאתחיל ללמוד/ לעבוד / לעשות משהו עם הזמן שהתפנה לי.
  9. אם אני לא מספיקה להכין אוכל, אני יכולה להתקשר הביתה ולבקש מהם לבשל.
  10. לפעמים הילדים יותר עוזרים בבית מאשר מבלגנים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה חינוך ביתי, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על 10 סימנים שהילדים שלי גדלו

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    יש למה לצפות!!! במיוחד למפגשים עם החברות בערב!!!

    Liked by 1 person

  2. נועה הגיב:

    העלית לי חיוך 🙂

    Liked by 1 person

  3. oritmenache הגיב:

    אהבתי (-:

    Liked by 1 person

כתיבת תגובה (ניתן גם בעילום שם)

