שיר לעכשיו חדש

מאת: שרית זיק חייט

אי שם עמוק בפנים שוכן לו מעיין פלאים.
שבו חושבים בבהירות, ושם הכל בא בקלות,
ולכל פעולה מצורפות באותיות גדולות המהות והמשמעות.
שם אפשר להשתנות ולשנות את התנועה,
שם מכבדים ת'סקרנות ואת הרצון בחקירה.
שם מותר להיות אחר, מיוחד וססגוני.
אוהבים שם את כולם, את אותי ושכמותי
ושם אני רוצה לשהות. ושם אני רוצה לחיות.
בתוכו.

וכך בבוקר נעים ומזמין הרפתקאות,
לקחתי את מפת האוצרות,
נכנסתי פנימה והתחלתי לצעוד.
עברתי בנקיקים ובמערות חשוכות,
צעדתי בכבישים סלולים ובדרכי עפר צדדיות,
דרך ביצות טובעניות.
פגשתי פיות ומפלצות וותיקות,
חברים מוכרים שמשכו לי בזנב וניסו להאט לי את המקצב,
שהסבירו לי שעכשיו זה לא הזמן לתזוזות, שכדאי לחכות,
וכאלו שתמכו ושלחו חיבוק.
והמשכתי. ופסעתי. נחתי. התקדמתי והגעתי.

אל אותו מקום פנימי קסום.
שבו אני זוכרת מי אני ומהן יכולותיי,
שבו אני מאמינה לעצמי ויודעת שאני יכולה.
שבו נעים להתממש, להתעצם ולגדול,
לנסות ולטעום, לבחון ולשאול.
לחלום ולהגשים.
להאמין.

פה האחריות קלה ומאפשרת הנעה.
ולעזרתה קופצים משבי אוויר חמים.
וכל מה שמצוי הוא יפה ומהמם וממש לטובתי,
והוא תמיד חדש וגם תמיד ידידותי.
ואני לא מפחדת מכל החדשות.
והלב שלי פתוח ואפילו מחייך.
ומעיין האהבה פועם פועם בלי הפסקה.

כאן דחיינות לא מתקיימת כי הרצון הוא שמוביל.
ואין כאן צורך לתרץ,
ולא נדרש להתכווץ.
יש מקום. ויש רצון.
ולכל יציר אנוש יש מפה ומעיין ואת הנתיבים שלו שיהפכו את ה"שם" ל"כאן"

פוסט זה פורסם בקטגוריה נושא לדיון, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על שיר לעכשיו חדש

  1. ורדית הגיב:

    וווואוווווו. הוקסמתי

    אהבתי

כתיבת תגובה (ניתן גם בעילום שם)

