קריירה

מאת: חגי קירשבלום

קריירה זאת מילה בעייתית מאוד כי היא מסמלת הפרדה מאולצת בין ההתפתחות שלי כאבא לבין השליחות שלי בעולם, כאילו שבאמת אפשר להפריד.

האמת שיש רק את השליחות שבשבילה הגעתי להתארח על הכדור הכחול והיפה הזה ולי יש את הבחירה אם להגשים את עצמי רק בכיוון אחד או בכמה כיוונים בו זמנית וזה עניין של רצון וחיבור לשליחות.

להחליף את המילה קריירה במילה שליחות…נכון שזה מרגש?
השליחות היא להיות בהגשמה של הדבר שבא לי בקלות, של הכישרון שקיבלתי במתנה והוא בדרך כלל חבוי ומוסתר מאחורי שכבות של אילוצים, פחדים ואמונות שאימצתי לעצמי במהלך החיים, על עצמי ועל המציאות.

להבין שבחירה שלי בעצמי לא אומרת שאני מוותר על הילדים שלי, להיפך, רק אחרי שאני בוחר בעצמי אני יכול באמת לבחור גם בהם ולא לחיות את חיי דרכם.
ויתור שלי על עצמי מרחיק אותי מהשליחות שלי ובגלל זה הצעד הראשון בלהבין את השליחות שלי ואח"כ גם להגשים אותה בעולם, זה לבחור בעצמי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה חינוך ביתי, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה (ניתן גם בעילום שם)

